Zvezdarijada, govorenje stihova



Zvezdarijada, govorenje stihova

02.12.2015.god. na sceni Pan Teatra, u MZ
Lipov lad je odžano takmičenje u
govorenju stihova, u okviru popularnog
festivala ZVEZDARIJADA.

Učestvovale su srednje škole
zvezdarske opštine, sa ukupno 26
učesnika!

Našu školu su predstavljali Rade
Josipović, Nina Vojinović i Mirna
Radić, pobednici prethodno održanog
školskog takmičenja, na kojem su
stručni žiri činile profesorke
srpskog jezika i književnosti Rada
Dragičević, Amira Petrović i Dragana
Trnavac.

Na Zvezdarijadi  su bili veoma
uspešni, a srećni smo što sa ponosom
možemo objaviti da je naš Rade osvojio
DRUGO  mesto!!!

BRAVO, Rade, čestitamo još jednom!

Takođe, čestitamo Nini Vojinović i
Mirni Radić na zapaženom nastupu!

Prenosimo izveštaj preuzet sa
zvaničnog sajta Zvezdarijade:

“Dvadeset i šest učenika je
učestvovalo na takmičenju, a stručni
žiri je radio u sastavu Slavica Mišić
Trajković, profesor književnosti u
penziji, organizator kluba čitalaca u
matičnoj školi, Predrag Kotur, glumac,
sa velikim iskustvom i nagradama u
kazivanju stihova i Radica Smiljković,
novinar i lektor Radio-televizije
Srbije, dugogodišnji profesor
književnosti.

Nagrada za prvo mesto, vaučer u
vrednosti od 6000,00dinara, je dodeljena
Anji Radovanović, učenici Sedme
beogradske gimnazije, koja je
govorila stihove mlade pesnikinje
Nevene Popović, „Kad  se vratiš“.
Učenicu je pripremala nastavnica
književnosti i srpskog jezika Ana
Marković.

Nagrada za drugo mesto, vaučer u
vrednosti od 5.000,00 dinara pripala je
Radetu  Josipoviću, učeniku Geodetsko
tehničke škole, koji je kazivao pesmu
„Inge Barč“, autora Konstantina
Galčinjskog, a nastavnica mentorka je
Amira Petrović.

Treće mesto i vaučer od 4.000,00 dinara je
osvojio Nemanja Kujundžić, učenik Šeste
beogradske gimnazije, recitovanjem
stihova „Pesma o jednom gradu koji
nije Beograd“, autora Ognjena
Karadžića, koji se pripremao pod
vođstvom nastavnice Vesne Čolaković
Jovanović.

Kriterijumi kojima se vodio žiri u
odlučivanju pobednika bili su
adekvatnost izbora pesme, akcentacija
i dikcija, nivo iskazanog misaonog i
emotivnog sadržaja pesme prilikom
kazivanja, a stekao se utisak da su
učesnici vredno radili  sa svojim
mentorima, ali da su trema i
nedostatak veština scenskog nastupa
učinili da većina učenika pokazuje
nesigurnost u nastupu.“

12299255_1728263814073005_4437533047697306386_n


Komentari su zatvoreni.