02.12.2015.год. на сцени Пан Театра, у МЗ
Липов лад је оджано такмичење у
говорењу стихова, у оквиру популарног
фестивала ЗВЕЗДАРИЈАДА.
Учествовале су средње школе
звездарске општине, са укупно 26
учесника!
Нашу школу су представљали Раде
Јосиповић, Нина Војиновић и Мирна
Радић, победници претходно одржаног
школског такмичења, на којем су
стручни жири чиниле професорке
српског језика и књижевности Рада
Драгичевић, Амира Петровић и Драгана
Трнавац.
На Звездаријади су били веома
успешни, а срећни смо што са поносом
можемо објавити да је наш Раде освојио
ДРУГО место!!!
БРАВО, Раде, честитамо још једном!
Такође, честитамо Нини Војиновић и
Мирни Радић на запаженом наступу!
Преносимо извештај преузет са
званичног сајта Звездаријаде:
“Двадесет и шест ученика је
учествовало на такмичењу, а стручни
жири је радио у саставу Славица Мишић
Трајковић, професор књижевности у
пензији, oрганизатор клуба читалаца у
матичној школи, Предраг Котур, глумац,
са великим искуством и наградама у
казивању стихова и Радица Смиљковић,
новинар и лектор Радио-телевизије
Србије, дугогодишњи професор
књижевности.
Награда за прво место, ваучер у
вредности од 6000,00динара, је додељена
Ањи Радовановић, ученици Седме
београдске гимназије, која је
говорила стихове младе песникиње
Невене Поповић, „Кад се вратиш“.
Ученицу је припремала наставница
књижевности и српског језика Ана
Марковић.
Награда за друго место, ваучер у
вредности од 5.000,00 динара припала је
Радету Јосиповићу, ученику Геодетско
техничке школе, који је казивао песму
„Инге Барч“, аутора Константина
Галчињског, а наставница менторка је
Амира Петровић.
Треће место и ваучер од 4.000,00 динара је
освојио Немања Кујунџић, ученик Шесте
београдске гимназије, рецитовањем
стихова „Песма о једном граду који
није Београд“, аутора Огњена
Караџића, који се припремао под
вођством наставнице Весне Чолаковић
Јовановић.
Критеријуми којима се водио жири у
одлучивању победника били су
адекватност избора песме, акцентација
и дикција, ниво исказаног мисаоног и
емотивног садржаја песме приликом
казивања, а стекао се утисак да су
учесници вредно радили са својим
менторима, али да су трема и
недостатак вештина сценског наступа
учинили да већина ученика показује
несигурност у наступу.“