Izaberite stranicu

Четврти дан у недељи прославе стогодишњице је прошао. Наши ђаци су током претходних дана показали изванредне спортске вештине, одушевили су нас својим многобројним талентима, плесали су, играли и певали. Наши гости су били фасцинирани историјом Геодетске школе и геодетске струке, која је сликовито приказана на свечаној академији и изложби “Од пантљике до дрона”, изложби која је продукт ангажовања наставница и наставника који су вредно, месецима, организовали и осмишљавали њен изглед.

Како смо полако приводили крају прославу стогодишњице, осетили смо обавезу да на још један, посебан начин, способности наших ђака ставимо у први план. Овај пут, те способности су биле геодетске вештине, у такмичењу којем смо приписали назив Geosurviver.

Ударање кочића у земљу, “затежи!”, “померај значку пола метра у леву страну”, “мислим у моју леву страну, не у твоју!”, навијање….само су неки од звукова који су се гласно чули у школском дворишту, у периоду од 12:30 до 15 часова. На чак два геодетска полигона, који су данима осмишљавали и постављали наши наставници, такмичили су се ђаци сва четири разреда.

На првом полигону су се такмичили ђаци другог, трећег и четвртог разреда, који су били распоређени у 5 екипа. Задатак је био опширан, и захтевао је од ђака да примене све досадашње вештине које су стекли на терену, кроз комбинацију снимања и обележавања објеката на терену. Наставници који су чинили жири за оцењивање, пратили су тачност, брзину и уредност приликом реализације овог задатка. У томе су се највише истакли ђаци Екипе 1, коју су чинили по два ђака из одељења 2-1, 3-1 и 4-1. Они су у најкраћем року, уз завидну тачност и уредну скицу, урадили задатак, и овом приликом честитамо њима, њиховим наставницима и разредним старешинама!

На другом полигону су били наши јуниори, ђаци првог разреда, који су се такмичили по одељењима. До пре три месеца, велики број ђака првака није ни знао чиме се бави геодезија, а сада су, на Geosurviveru, показали изванредне геодетске вештине. Њихов задатак је био осмишљен тако да тестира комбинацију практичних и теоријских знања, кроз центрисање, визирање и мерење хоризонталних праваца, али и давање одговора на теоријска питања. На зиду су били излепљени одговори на 45 питања из Геодезије, и свака екипа је редом извлачила питања. Од њих се тражило да центришу инструмент и визирају што више тачних одговора и измере хоризонталне правце ка њима, у дефинисаном временском року. Екипа која је скупила највећи број тачних одговора је одељење 1-2, друго место је освојило одељење 1-3, и треће место је освојило одељење 1-5. Похваљујемо разредне старешине и наставнике ова три одељења, и предвиђамо им светлу будућност на наредним такмичењима.

Још једном, као и прошле године, Geosurviver је истакао такмичарски дух који је покретач свих активности којима се наши ђаци посвећују. Промовисањем, као и гајењем правих такмичарских вредности ћемо из наших ђака извући њихове најлепше и највеће таленте и вештине, јер ипак, то су визија и мисија наше школе и кроз наредних 100 година!